Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara - 29 maj 2011 23:47

Fan vad jag tycker att dessa dagar är överskattade.. Mors/farsdag, alla hjärtans dag m.m Det är ett sätt att tjäna pengar och inge annat. Nej så för min del får gärna dessa dagar försvinna från jordens yta. Kan folk verkligen inte visa sin uppskattning annars??! Skrämade tanke må jag säga.. Nej för mig är detta vilken dag som helst. Jag behöver verkligen inte en massa middagar,blommor eller presenter från mitt barn. För mig räcker det att han visar sin kärlek, om det är så att få utbrott eller komma och ge mig en puss och kram.. Vet inte hur många gånger jag hör Liam säga att han älskar mig och saknar mig  (detta trots att vi umgåtts hela dagen) Det är kärlek  


Nog om detta.. Liams tillfrisknad går framåt, igår hade min krigare JÄTTE ONT och va JÄTTE dålig.. Han sov fram till 18:00.. Fick inte i han nåt att dricka eller äta. Han kräktes en gång, och va allmänt slö   Min tappra prins.. Men när han väl vakna till vid 18 så var det som ett helt nytt barn.. Skönt att se för en orolig mamma.. 

 

Nu klagar han på ont i örat och magen.. Usch.. Jag är en orolig mamma när det kommer till mitt barn.. Ringer då heller en gång för mycket när det gäller Liam och hans hälsa.. Töntig? Ja må så hända.. Men man vet fan aldrig.. Så jag är nu mera VIP kund på 1177  AWESOME!!    

Av Sara - 26 maj 2011 23:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 24 maj 2011 22:05

GILLAR VERKLIGEN ATT FOLK BLOGGAR OM MIG!!! Oh yes!!! 

Av Sara - 24 maj 2011 20:17

Jaha imorgon är det dags för det där jag gruvat mig över i 2 år tid.. Liam ska äntligen få ta bort tonsiller. Han har ju haft andningsuppehåll och snarkat enda sen han föddes. För två är sen tog vi ju bort polypen, men tror den kommit tillbaka.. Eller så är det tonsillerna som vart det stora problemet frn början. 


Jag är mest orolig över nakosen. Lilleman hade ju så svårt att vakna till sist  

Så jag är lite smått nevös inför detta.. S kommer iaf att var med. Så jag är ju inte helt ensam, men ändå ensam.. Och jag har beslutsångest om jag eller S ska följa med när Liam ska sövas. Jag tycker det är skitjobbigt, men samtidigt vill jag finnas där för mitt barn. Och det känns som om jag lämnar honom om jag inte följer med. Hursomhelst så löser det sig imorgon.. Usch vad orolig jag är.. Men jag hoppas verkligen att denna op kan hjälpa Liam med talet och underlätta hans andning. Så min säng är bokad av mig till min son dom kommande 15 åren..


För när man levt med dessa andningsuppehåll i snart 4 års tid så har man lärt sig känns igen hans andning. Man hör när det kommer ett litet eller ett stort uppehåll..Om han behöver stimulans eller inte.. Och nu när han sover i ett eget rum så blir det inte mycket sömn för en annan.. Man ligger på hel spänn och lyssnar efter andetag.. Springer upp och ner för att gå in och höra om han andas eller inte! Usch, ingen rolig känsla.. 


Så jag hoppas allt kommer gå bra imorgon och jag ska påminna mig själv om att be och få journalen på hans förra op och denna..  


Min tappra lilla kille, jag älskar dig <3





Av Sara - 21 maj 2011 00:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 17 maj 2011 00:19

Matchen börjar jag inte ens nämna   


Hatde jag inte finland sen innan, så gör jag de bara mer nu.. (tänker inte ens stava med stor bokstav, inte värda det) 


Annars har det inte hänt så mycket, då jag inte har nå liv.. Utan samma sak varje dag. Kliver upp, är med Liam, är själv och sover.. Lite trött på det faktiskt.. Men så blir när man inte har så många att ungås med.. Alla är upptagna med sina barn eller karlar.. Känner fan inga singel morsor.. Tråkig som fan är det.. Eftersom det är dom man helst vill umgås med.. Förstå mig rätt ni som känner mig. Har inget emot att umgås med er.. Men ALLTID känner man sig det tredje hjulet, den där som är ensam.. Som alltid sitter hemma och tittar på tv i sin ensamhet.. 


Ja ni fattar.. Bara att gå in på det är ju depermerande till tusen.. 


Ser fram emot min barnlediga helg.. LBlir att bausta i min ensamhet.. Ja nu hör ju.. Patetiskt liv man lever.. 


Piss på mitt liv!!!!!

Av Sara - 13 maj 2011 21:19

Dom gjorde det.. Mitt underbara landslag gjorde det!! Dom slog Tjeckien i semifinalen i VM.. I skrivande stund spelas kvartsfinal nr mellan Finland-Ryssland.. Och det känns som om det kvittar vilket lag vi möter.. GLUDET SKA BARA HEM!!!


 


(BILD TAGEN FRÅN AFTONBLADET)


Matchen fick ses hemma hos mamma, då jag inte fått igång kanalerna hemma innan matchstarten. Jag, Liam och lillsyster åkte med upp.. 


Nu sitter man hemma, och TV:n fungerar.. Snacka om lyckorus =) 

Avslutar med att bjuda på denna vackra bild på mig och syrran


 

Av Sara - 12 maj 2011 23:36

SAKNAR MIN TV!!!! Problemet ska vara fixat imorgon kl 17?!

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!


Ovido - Quiz & Flashcards