Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara - 19 februari 2012 16:18

Sista inlägget i bloggen va den 1 Februari, och det är idag den 19.. Skämes på mig.. 

Men jag har i ärlighetens namn inte haft tid. Jag har haft fullt upp med Liam, mig sjäv och den energi-tjuv jag släppte in i mitt liv.. Men nu är de slut på det..  Nu har jag bestämt mig för att släppa och koncentrera på mig själv och Liam. 


Det svåra är bara att inte ringa och skicka sms.. Men jag ska nog fixa det med. Jag är ju envis som en åsna när jag väl bestämt mig för nåt. Så bye bye skånepåg, have a nice life.. Eller nåt! 


Annars så rullar livet på som vanligt, tar hand om Liam och jobbar... Tid till nå annat finns inte.. Men jag är nöjd med livet som det är just nu  


Nej det är ju sändag idag vilket innebär städ-söndag för mig och Liam. Så nu har jag inte tid att sitta här, ska kolla om jag slita sonen från hockeyn bara. Han har blivit hockeygalen. Undra vad han fått det ifrån?!   


Hoppas ni haft en trevlig helg..   

Av Sara - 1 februari 2012 23:33

Nu har jag bytt lösen igen. Som sagt det byts ut lite då och då för att vara säker på att det inte hamnar i fel händer.. 

Den som vill ha lämnar en kommnter.. 

Ovido - Quiz & Flashcards