Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg under november 2012

Av Sara - 18 november 2012 23:44

Det är nog en individuell fråga.. Jag personligen älskar denna typ av musik, just för att den är så himla rak.. Dom lyckas sätt ord på sånt som vi "mormala" inte kan sätta ord på.. Jag är en sån som har väldig svårt att sätta ord på saker och ting, jag vet vad jag vill säga men får liksom inte fram det på ett bra sätt. Så det är där Country musiken kommer in i mitt liv.. 

Hur löjligt det än låter så kan jag finna styrkan att orka, att fortsätta med den tuffa väg jag ändå går.


Vet att jag bjudit på låter förr med Rascal Flatts, men nu tänker jag bjuda på två andra som jag bara älskar.. Tycker ärligt att fler borde lyssa på detta musikstil.. 






Av Sara - 10 november 2012 00:35

Ja det va det verkligen sen jag blogga.. Haft mycket i mig själv att både sörja och glädjas åt. 


Liam har hunnit fylla 5 år! Mammas stora kille, vart tog åren vägen?! Kändes som igår när jag hade dig på mitt bröst

och du somna tryggt till mina hjärtslag. Om du bara kunde förstå min kärlek till dig, lillfisen. Du är verkligen mammas allt och jag ska skydda dig med mitt liv, nu och förevigt   




Ett år har oxå hunnit gått sen Christoffer lämnade oss kvar här.. Utan förvarning, så va han bara borta.. Och jag saknar dig varje dag och du finns med mig och Liam för jämnan. Vi tänder ljuset vid ditt kort, när vi behöver känna din närvaro mer än vad  vi gör.. Besökte även din grav på 1 årsdagen, lämna blommer och tände ljus. Shit du är saknad vännen     


 




Ovido - Quiz & Flashcards