Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg under juni 2012

Av Sara - 19 juni 2012 22:40

Pratde med min älskad J för några dagar sen.. Och då kom bomben att han blir kvar i Afghanistan 4 månader till   

4 förbannade månader till.. Hur ska jag fixa detta?! Men han får snart komma hem på permis ett par veckor.. Längtar!! 


Så för tillfället är man tomt på känslor.. Vill ha min J hemma.. 


Love you my J. You mean the world to me!    

Av Sara - 13 juni 2012 16:34

Alltså denna man!! Han levererar då fan varje gång han slöpper nåt nytt. På hans nya album Looking 4 Myself så är det nog denna låt som kommer bli den största. Jag får då gåshud när jag hör den, och den poppas HÖGT i ur högtalarna här hemma.. Kan liksom inte få nog!! Så jag lär ju bara dela med mig av denna SJUKT UNDERBARA låt.. Lyssna och njut utav en an dom bästa artisterna som finns!


 

Av Sara - 12 juni 2012 22:22

Jaha då har man snart spenderat ett dygn som 30 åring. Kramperna kommer väl med tiden nu antar jag.. 


Haft en toppen dag som både började bra och slutade bra..  Började med att ett 4 timmar långt samtal med min J. Även om jag fick höra saker som kanske inte va det roligaste, men vad ska man göra.. Risken är att hans enhet blir borta 4 månader till. Jag som hoppades att han skulle få komma hem nu.. Men inget är hugget i sten just nu, så det är bara vänta och se. Men jag håller mina tummar på bra nyheter.. 


Eftermiddagen bestod av fika och mer fika, och lite paket.. Och jag fick det som jag velat ha länge.. Jag ska nämligen åka på LIF-kryssningen i år  Fick den utav hela familjen.. Så gissa om jag vart happy!! Som jag har längtat!! 


Kan inte haft en mer härlig dag tillsammans med min familj och mina vänner!! Så tacksam för att jag har dom..



Bubbel som jag fick utav syster.

Som hon hade lämnat imorse på balkongen


 


Fina blommor jag fick utav en min kära vän Doris med familj <3 

Tack ännu en gång gumman!


 

Blommor och bubbel <3

Bra avslutning!    

Av Sara - 11 juni 2012 23:37

Oh my god!! There's no return. The clock is ticking down.. TICK TACK...


 

Bjuder väl på en ego bild, så här innan man ska bli "vuxen" på riktigt.. 

Ovido - Quiz & Flashcards