Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Sara - 5 november 2011 11:11

Fortfarande lika arg och irriterad över hur gårdagen blev. Och hur mycket jag ogillar denna människa.. (Ja nu va jag snäll) 


Och jag stör mig på HUR lik min pappa han är i sitt sätt!! Folk som känner mig vet hur mycket jag avskyr den som ska föreställa min pappa. Och dom vet vilka känslor jag har gentemot han. Här är det lite samma lika.. 

Första barnet= inte värd ett skit , det tar jag enbart när jag känner för det. Och tror att man behandla denne hur som helst. Men ICKE! Jag försvarar dig inte längre. Utan sanningen kommer ut ur min min mun idag. Tänker INTE skydda en människa som liknar "pappa" så pass mycket som du gör. Han vet att du inte ville ha honom för att han va sjuk! Hur tror du att det kändes i honom?! Bra eller?! Att han ska vara rädd för att bli sjuk för då får han inte träffa dig.. Dra drag S..  

Andra barnet= Får det hur bra som helst. Behöver alrig känna sig utanför på nå vis. Får mest uppmärksamhet, får höra hur mycket barnet är älskat osv.. Får en bra uppväxt med andra ord..

Tror du seriöst jag kommer tilllåta att du behandlar Liam lika som jag som blivit behandlad?! Då är du rktigt jävla pantad!

The war just began!! Och jag tänker slås tills min sista bolddroppe..   

BRING IT!!  

Ovido - Quiz & Flashcards