Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Sara - 3 december 2011 23:55

Varit min barnlediga helg.. Ok jag gillar inte ordet barnledig, utan från och med nu ska jag kalla det min fria-helg.


Min fria helg började med att S kom och hämta Liam i fredgas kl 12 , eftersom jag hade möte med min terapeut. Och vi gjorde en övning som kändes skit konstig men bra. Lite udda sådär.. Kändes lite "övernaturligt" Men coolt va det. Man lär ju testa på olika saker inte sant? 

Efter mötet mötte jag upp min lillasyster på stan och vi gick runt och fixa dom flesta julklapparna. Så nu är allt till lilleman klart iaf  Tror han kommer bli supernöjd! Allt för mitt hjärta.. 

Idag så drog familjen iväg på hockey. Dagens motstånd stod Örebro för. Och Jäääävlar vilken match det vart.. Har aldrig sett Leksand kriga på som dom gjorde idag. Och grattis till Filip Forsbergs´s första mål.. Men det räckte inte uan han gjorde två ;) Våran supertalang!! Tyvärr så förlorade vi med 5-4, men att den skulle bli så hör jämn va det ingen som visste.. FAN JAG ÄR STOLT IDAG!! DET ÄR JAG VERKLIGEN!! Fan vilken bra känsla jag har i kroppen.

Väl hemma så bestämde vi att pappa skulle bjuda på mat, så vi drog till China-Thai och käka. Så gott!  
NU har jag kolat på Baksmällan 2 och nej det va då ingen bra film.. Så nu ska det plockas lite. För imorgon kommer lilleman hem igen och min vardag blir normal igen =))

Och innan det så måste jag och mor åka ut till morfar en sväng.. Stämma av läget lite och kolla så han mår bra. Min fina morfar <3

Nej nu är det dags att plocka lite här hemma innan sängen kallar. God natt på´er .. Sleep tight <3

Ovido - Quiz & Flashcards