Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Sara - 14 juli 2012 18:47

Fan känslorna håller på att svämma över.. Saknaden gör allt mer ont.. Hur ska jag kunna fortsätta mitt liv efter dig?! 

Jag har många gånger låtsas att jag inte bryr mig.. Men innerst inne är jag som ett nervvrak, som bara vill skrika ut allt jag känner.. Nu har jag nått punknen där jag inte kan hålla det inne längre!! 


VARFÖR?!! 


Jag behöver dig!! Utan dig är jag verkligen ingenting.. Du va den enda som fick mig att må bra.. Du fick mig att känna min speciell.. du fick mig att se hur värdefull jag är.. Nu är jag bara tom.. Nu finns du inte mer..! 


Jag vill bara skrika, vända upp och ner på allt.. Jag vill slå.. Jag orkar inte!! 


Varför lämnade du mig?! Du lovade att komma hem hel till mig och Liam.. Du lovade!! Du lovade Johan.. 


Älskar dig nu och förevigt   



Ovido - Quiz & Flashcards