Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Sara - 1 augusti 2012 16:49

Mamma och jag betsämmde igår att vi skulle åka ut mot Säter och kolla på det "berömda" gruvhålet.. Vi har länge velat åka dit så nu blev det äntligen av :) Så vi packade in oss i bilen och mamma hade med sig fika :) 


Ett otroligt vackert ställa som ligger mitt i skogen och vattnet är turkost.. Det kan man inte tro att man skulle kunna finna i Dalarna :)  Bjuder på nån bild där ifrån i alla fall.. Synd bara att vädret inte va bättre, men fick nog nån bra bild :)   


Mitt fina hjärta <3   

Av Sara - 1 augusti 2012 16:26

Som jag bara älskar!! 

Vill tacka en underbar tjej som gjort denna åt mig.

TACK Nathalie! Du är verkligen en ängel!


Här har ni denna underbara tjejs blogg, gå och kika vettja   

http://ellenathalie.bloggplatsen.se 



Tack ännu en gång Nathalie =)  



Ovido - Quiz & Flashcards