Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Sara - 23 oktober 2011 20:38

Alltså jag finner inga ord för hur EN människa kan vara så fruktansvärt falsk.. Och hur en människa kan vara så fruktansvärt fräck att komma med dom mest ABSURDA påståeenden! Jag fattar inte vad jag har gjort folk för att förtjäna det här. 

Ja jag erkänner att jag inte är den mest ärliga människan, jag kan ljuga jag oxå! Eller snarare dra en vit löng.. Visst jag har ljugit också, VEM har inte det.. Men jag skulle då aldrig ljuga om nåt som jag inte visste något om. Och absolut inte för att försöka skada någon annan.. 

Det har tagit mig 3 år att komma dit jag är idag!! TRE ÅR att faktisk inse att jag ÄR en bra mamma.. Jag har haft så väldigt mycket tankar om både det ena och det andra som gjort att jag nånstans glömt bort det här med att vara mamma. Inte så att jag struntat i att ta hand om honom, utan mer som att jag valt att inte bråka, valt att inte vara koncekvent i alla lägen,  valt att göra allt själv för det går fortate då osv osv...  Jag har helt enkelt inte haft ork till att ta varende fight. Jag vet att en nära och kär vän fått gått in när hon sett att jag är på väg att bryta ihop. 

Och nu när man kommit in i "rutinen" och funnit kraft  som ensamstående, så kommer det nån idiot och sparkar undan fötterna på en med ett jävla samtal!!   Hur är det möjligt?! 

Och hur kul var det att behöva ringa till den personen jag fasar mest av alla, och berätta vad som hänt?! Det va så jag kunde höra hur han tyckte detta va skit roligt, och jag kunde höra hur hans tankeverksamhet gick på hög varv.. Jag kunde verkligen höra hur samtalet skulle gå där hemma.  Inte för att hon har nåt med saken och göra, men jag tror dom gärna gottar sig i min olycka. Och för att sedan se denna människa i ögonen! Gissa om jag ville kräkas x antal gånger innan. 

Även i skrivande stund, så får jag ont i magen! Att behöva lämna mitt öde i hans händer.. En man som ogillar mig så starkt att ord inte kan beskriva det. Eller tänk er alla fula, nedvärderande och kränkade ord ni kan hitta. Där har ni vad han tycker och tänker om mig..  

Fy fan vad jag bara vill gräva ner mig och inte kliva upp nå mer förens detta är över! Imorgon kommer vara en HELVETES DAG..  Tänk om jag bara visste vad du egentligen tycker..! Usch vad jag vill kräkas    

Ovido - Quiz & Flashcards