Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Blandade känslor

Av Sara - 24 april 2012 02:28

Idag är en sån här dag, då alla mina känslor bubblar hej vilt! Skit jobbigt.. Vill inte ha såna här dagar.. Don´t like them.. 

Grubbel över livet, mig själv och alla andra som just nu är en del av mitt liv. Och dessa tankar gör att jag inte kan sova.. Detta med mindfulness funkar INTE.. Jag kan inte bara låta dessa tankar vara tankar, och jag kan inte bara låta som vara i bakgrunden. Jag måste reda ut och fundera, jag måste med andra ord få analysera.. Mala ner allt i minsta detalj, så jag vet att jag gör rätt beslut. Jag vill inte göra nåt som jag sen kommer få ångra. Vilket skett allt för många gånger.. 


Nej jag är den jag är.. Det är så här jag funkar.. Mala ner allt.. Jag är ju bra på att hitta tecken på vissa saker, och nu har jag sett tecken hos en .. Och nu vet jag inte vad jag ska göra.. Jag velar fram och tillbaka.. Magen säger en sak, hjärtat en annan. Och jag vet att man ska lyssna på hjärtat och göra som det säger. Men varje gång jag gjort det så har det blivit fel.. Förutom då när jag vänatade Liam. Dock va inte valet så svårt för mig.. Jag skulle bli mamma! Ensam eller inte.. Och nu har jag världens finaste här hos mig. 


Men nu va det inte Liam vi skulle prata om. Utan denna person som gör mig så förvirrad så jag blir mer galen än vad jag redan är. Jag vill inte säga för mycket då jag vet att vissa personer läser.. Så jag skriver nog mer om detta i ett låst inlägg senare. Nu ska jag ta mina tankar och försöka sova och redan ut vad jag engentlign känner. Ska försöka komma fram till nå vettigt imorgon när vi hörs.. 


Tur jag jobbar imorgon så hjärnan får vila nån timme från dessa tankar.. 


God give me the strength to get through this..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 19 februari 2013 23:33


Just nu går jag runt och är allmänt förbannad.. Nåt i mig står inte rätt till.. Jag är så arg så jag mår illa.. Normalt?    Tror jag börjat tröttna på alla som har nån.. Är så trött på se hur folk lägger upp bilder på sina lyckade dieter. Ja men ...

Av Sara - 17 februari 2013 20:35

Kanske dags att ta tag i det igen, eller så lägga ner helt..  Får se hur det kommer bli med denna blogg..  Hur som haver så jag har haft en barnledig helg, mini har fått spenderat lite tid med sin pappa och mamma har fått vila, vilket va såå v...

Av Sara - 5 december 2012 12:31

För x antal månader sen skrev jag ett inlägg på fb ang min kamp mot vikten. Många kommenterade och skrev jag stöttar dig osv . Men vad hände?! Är det nån som verkligen stöttat mig?! Nej ingen har frågat mig om hur det går, ingen har försökt gett mig ...

Av Sara - 18 november 2012 23:44

Det är nog en individuell fråga.. Jag personligen älskar denna typ av musik, just för att den är så himla rak.. Dom lyckas sätt ord på sånt som vi "mormala" inte kan sätta ord på.. Jag är en sån som har väldig svårt att sätta ord på saker och ting, j...

Av Sara - 10 november 2012 00:35


Ja det va det verkligen sen jag blogga.. Haft mycket i mig själv att både sörja och glädjas åt.  Liam har hunnit fylla 5 år! Mammas stora kille, vart tog åren vägen?! Kändes som igår när jag hade dig på mitt bröst och du somna tryggt till mina...

Ovido - Quiz & Flashcards