Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Sara - 17 maj 2012 01:34

Gud vad jag saknar honom.. En vecka har nu gått sen vi hade våra 30 min + lite till. 

Jag undrar om han är ok, eller har det hänt nåt som man inte får reda på?! Varje dag så följer jag det som står på hemsidan.. Utifall att... Man blir ju inte mindre galen av att sitta där och tänka det västa heller.. Och jag gör det ju inte lättare för mig själv heller genom att vara så besatt.. Men han är ju min blivande man så klart att jag är orolig. 


Jag kan ju inte bara glömma att han är där nere heller.. Nej fy.. KOM HEM hjärtat!!! 

Det är alldeles för lång tid innan du är hemma på svensk mark igen.. 


Jag hoppar verkligen att du är okej..! Ber til gud varje dag att vaka över dig och dina soldater. Må ni komma hem oskadda. 

LOVE YA JC <3 




Ovido - Quiz & Flashcards