Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Sara - 29 maj 2012 00:39

Okej pengarna rull inte ion som dom ska nu.. Men annat rullar på bra lär jag säga.. Dock är det lååååångt kvar, men va fan.. 

Är verkligen super kass på att blogga nu förtiden. Men dom senaste dagarna så har det ju varit KANOn väder ute, så där har vi varit från morgon till kväll   Lite färg har man då fått.. Ska vara glad för det lilla man får eller hur? 



Varit i uppsala på kurs  har jag också varit   Duktigt jag..   


Har inte så mycket att skriva om just nu, så det är väl dags att hoppa ner i loppelådan och sova.

Dagis imorgon.. 


Kanske skriver om nån dag när jag har nå vettigt att skriva om.. 


Saknar J gör jag oxå   Bara en månad kvar typ.. Om inge annat händer!! 

Ovido - Quiz & Flashcards