Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Sara - 14 april 2011 01:59

Idag har jag köpt mitt efterlängtade Wii  

Och det bästa av allt var att jag fick med ALLA gamla Super Mario Bros-spel!!

LYCKAN ÄR TOTAL.. Jag satt ju pch prata bara för nårga dagar sen hur mycket jag saknade mitt gamla 8-bits med. Nu har jag alla som spelen på mitt Wii..


En snabb updatering av mitt sjuka barn, läget är under kontrollerade former än så länge. 39 grades feber, hosta och tokförkyld. Stackars mitt lilla troll   


Så jag hoppas att detta snart är över och att han snart är frisk, så vi kan vara ute.. Men tur vi nåt och roa oss med så länge som detta sitter i.  

Nu tänkte jag att jag skulle försöka slå igen mina bruna och sova.. Så jag önskar er god natt!!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards