Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Sara - 7 september 2011 18:19

Idag är det ingen bra dag inom hockeyn.. Vi har förlorat en stor förebild inom Svensk hockey. Stefan Liv har omkommit i en flygolycka i Jaroslav.. Ett helt hockeylag har omkommit... Lokomotiv.. Jag får så ont i magen av att läsa dessa nyheter.. 


Nu är ju inte jag det största HV-fanet, men jag lider såååå med alla inblandes familjer och dess nära och kära...


Vila i frid Stefan <3 Mina tankar går till dig och din familj..

   


Och självklar till alla spelar med familjer. R.I.P

Av Sara - 7 september 2011 00:11

Först ett grattis till min söta lillebror som fyller 18 idag  


 Usch och fy vad jag har varit trött idag.. Blir så matt på mig själv.. Har tagit i princip alla blodprover som finns för att ta reda på varför jag är så himmla trött hela tiden, men mina prover visar inget.. Alla mina värden ligger där dom ska.. Kan ju vara för att jag sover som en kråka, och jag får fel sömn.. Men det ska vi ändra på!! 


Annars idag förutom min enorma trötthet, så har Liam varit på dagis.. Han va HYSTERISk när vi skulle gå dit, han skerk och grina hela vägen. Så gissa om jag va glad när vi väl kom dit och jag lämna över en sur och förbannad unge till fröknarna på dagis.. Men som tur gick det över så fort jag gått ut dörifrån. Hatar när han han beter sig så där..!! 


Och imorgon så blir han hemma och får mysa med mig innan vi ska åka ner till stan och han ska få åka till sin pappa. Haft han hemma ett tag nu, så det ska bli skönt med ett lite break från varann.. Även om jag kommer sakna mitt lilla monster!! Han är ju väldens bästa även om jag många gånger blir arg på han.. 


Och snart så fyller han 4!! Fatta 4 år!! Min lilla lillfis är snart ingen liten lillfis utan en storfis.. Usch vad tiden går fort.. 


Ovido - Quiz & Flashcards