Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Sara - 25 september 2011 00:32

Har en hosta från HELVETET!!! Och inte nog med det så är hör jag i princip ingenting på båda öronen.. Förkylningar har satt sig där och verkar trivas.. Jätte kul.. Så här händer det inte många knop.. Nerbäddad med näsdukar , hostmedicin och Rinexin är vad min frukost, lunch och middag består av.. Så på så vis är jag glad att Liam inte är hemma, inge kul för han med en mamma som bara ligger och hostar och knappt hör nåt.. 


Fick lov att ringa till VC på fredag eftersom jag inte hör nåt.. Tydligen kan detta sitta i, i veckor om jag har otur. Jippi, tänkte jag då.. Kul och vara döv!! Får lära mig läsa på läppar och lära mig teckenspråk.. Lite så känns det.. Nej nu ska jag krypa ner under täcket igen.. 


Hostar så det gör ont i bröstet.. Hatar den där svidande känslan..  

Ovido - Quiz & Flashcards