Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg under april 2011

Av Sara - 10 april 2011 00:50

Hur kan en text passa så bra på vissa saker?? Rascal Flatts är lite av mina nya idoler..


Av Sara - 10 april 2011 00:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 9 april 2011 13:33


En utav dom vackraste texter jag stött på! Och jag kan inte mer än att tanka på min underbara son när jag hör denna, som ni kanske märkt <3

För det är för dig som jag kämpar på, det är för dig som jag försöker möta alla problem med ett leende även om det är svårt många gånger.. Jag älskar dig Liam <3




Av Sara - 8 april 2011 12:50

Nu får det här vädret ta och ge sig! Jag orkar inte med denna blåst nå mer. Aldrig varit med om att det blåst så här mycket förut. Inte i Dalarna iallafall!

Kan hända att det blir en Mary Poppins idag oxå ;) 


Alltså jag undrar vad gjorde man innan man fick barn? Jag har ju varit ledig sen i Ons, trot eller ej.. S fick för sig att han skulle hämta Liam tidigare än vad som va sagt.. Jag har ju haft Liam hemma i tre veckor i sträck ( KLAGAR INTE, även om det varit jobbigt)  Men som jag sagt sååå många gånger så behöver alla föräldrar en paus ifrån föräldrandet och bara få vara den man. För en stund bara vara JAG, släppa på ansvaret lite granna. Så efter att Liam åkt blir jag som förlamad, jag vet liksom inte vad jag ska göra.. Så på Onsdagkvällen drog en av mina absolut bästa vänner iväg mig på zumba    Hahaha, fan vad jag suger på det.. Men kul är det.. Precis vad jag behövde, så TACK min underbara E   Så nu hoppas jag att det kan komma lite Zubma-partyn, så man kan gå och skaka fläsk. 


Nej nu har jag verkligen inte tid att sitta här, JAG MÅSTE STÄDA. Det har jag sagt sen Liam åkte och inget har hänt.. Skärpning på mig!

Av Sara - 7 april 2011 12:58

Fick lov att skaffa mig en ny blogg, då folk i min gamla tydligen inte har ett eget liv och vill komma åt mig.. Så nu väljer jag att börja skriv här i stället, då jag kan hålla vissa inlägg hemliga (GILLAS)  


Har inte tid att skriva nåt just nu, så jag kanske skriver sen..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards