Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Sara - 6 juni 2011 21:07


Du gamla, du fria

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna. 
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna. 

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden. 
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden

Jag kanske låter som värsta rasisten nu, MEN FAN VAD JAG ÄR EN STOLT SVENSK!! Jag älskar mitt Sverige så oerhört!! Kommer aldrig lämna detta land, never ever!!


Så nog om detta.. Liam hade ju pappa-helg nu i helgen.. Och det gick väl bra.. Hade ju hoppas på att S kunde tagit honom tills idag, men icke!! Anledning: Liam bajsar inte ordentligt när han är där... Jaha!! Sikken I****!! Lätt den absolut dummaste förklaring jag har hört hittills...  


Själv har jag spenderat min barnlediga helg nere på stan, då vi hade Falukalaset och spanat in mina snygga killar Martin Stenmarck och Danny   



Ovido - Quiz & Flashcards