Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Sara - 10 juni 2011 23:04

Idag lyste solen som aldrig förr ( ok den har gjort det ett par dagar nu) 

Så jag och Liam har spenderat timmar utomhus med grannarna. Liam låg i deras pool i timmar vilken även syns på ryggen ;) 


Hade möte ang lekplatsen uppe vid mig idag..Känns rätt skoj att få vara med och bestämma lite vart man vill ha alla saker och hur det ska se ut. 


Den lekplast vi har idag är bara för äldre barn, de saknas verkligen saker för dom mindre barnen.. Men tack vare MIG så kommer det lite nya saker även för dom mindre.. 

Visst det kommer inte mycket nya saker, men man får börja försiktigt.. Eller hur? Och jag måste ju säga att jag diggar min älg som jag valde till en av lekutrustningen eller vad man ska kalla de för.. 


         


Dessa är vad som kommer att tillkomma utöver det som finns ;) 


Är faktiskt lite stolt över mig själv som fixat detta. Och jag kan lova att kopparstaden är svår flörtadee, och SNÅLA!! 


Nej nu har jag vaerkligen inte mer att skriva, och att detta inlägg skulle suga det visste jag redan innan jag satte mig här HAHAHA! 



Ovido - Quiz & Flashcards