Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Sara - 5 mars 2012 18:57

Nu lät det som om jag kanske hade bra nheter men det har jag icke..Kom bara inte på nå annat att skriva  


Jobbat idag har jag gjort också  och Liam har fått vara på dagis till 17:30 stackarn. Dock så trivs han ju som fisken i vattnet så det är skönt. Han ville inte gå hem när jag kom och hämta han.. 


Känner verkligen inte att jag har nå annat och berätta idag, det har då aldrig iofs.. 


Kanske bloggar mer sen när jag fått det lugnt och skönt här hemma, just nu så hörs det en massa toner av spelet Hugo ( ni vet det där som man spelade på tv förut i nåt barnprogram på tv4 )  





  

Av Sara - 5 mars 2012 03:43

Allt jag har att säga till dig är Lördag kl 15:00  


Dinner is on you   


Nu är det natti natti, sov så gotti.. 

Ovido - Quiz & Flashcards