Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Sara - 6 mars 2012 21:11

Idag har inte vart våran dag, varken min eller Liam. Liam vakna på fel sida, så när vi skulle bege oss av till dagis vid lunch så bröt helvetet loss. Han mutra och va sut hela väg upp till dagis. Väl inne på dagis tog det mig 20 min att lämna ungen då han bara skrek och va allmänt på pisshumör.. 


Och på jobbet så vart jag dränkt i paket som skulle levereras in, filmer som ska fixas och inte minst 749 filmer som skulle prisändras.. GREAT!! Så nej idag har det inte varit nån bra dag för oss. 


Liam somnade vid 19, direkt efter middagen. Och vaknade upp för en stund sen och va på lika strålande humör  som han var i morse..    

Gissa om jag bara ville trycka på knapp och försvinna. Erkänner att jag är väldigt trött och slut som människa..

Behöver VILA!! 


Så gissa om jag längtar tills helgen.. Det enda jag vet är att jag sa ta en öl med Marina. Och snacka en massa gojja. OCH BARA VA!! Njuta av nuet.. Och det sköna är att jag behöver inte lyfta ett finger..  



Nej men nu ska jag kolla klart på Desprerate Housewives.. Men så vart det reklam bara för det.. jaja.. 


Jag önskar er en trevlig kväll.. Det lilla som är kvar.. 


Ovido - Quiz & Flashcards