Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Sara - 8 mars 2012 22:47

På facebook surras det otroligt mycket om detta jag nu tänker skriva om. KONY 2012


Jag kollade in videon idag, och jag fick ett slag i magen. Och jag ställde mig frågan -Hur kan jag vara så okunnig om det som sker i världen?? 


Jag skäms, jag gör verkligen det. Detta har pågått i såå många år, men ingen vet.. Utom nu.. Nu är det de enda folk pratar om, det enda folk sprider på fejjan. Och med all rätt.. Detta är sånt SKA uppmärkas. Detta är inte ok.. 


Jag mår dåligt över att det händer, medans vi som lever ett "normalt" liv inte drabbas av detta många gånger väljer att ignorera.. Ja jag va inte så mycket bättre i detta fall, jag vet.. Men nu gör jag vad jag kan för att hjälpa.  JAG KAN INTE STÅ OCH TITTA PÅ!! Jag kan verkligen inte det.. 


Jag ber er att nu sprida detta videoklipp, för tillsammans ska vi göra en förändring. Tillsammans kan vi stoppa denna HEMSKA människa. Och ta honom inför rätta. Och jag ber er att köpa något som visar att du stödjer detta. Visa att vi inte tolererar det här. 


TILLSAMMANS ÄR VI STARKA!









Här på länken nedan, kan du gå in och köpt för att visa ditt stöd 


http://kony2012.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/


Ovido - Quiz & Flashcards