Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Sara - 7 mars 2012 23:50

Stängde in mig i köket och drog på Justin Bieber  och sjöng för fulla muggar.. Dum som jag va så öpnnade jag fönstret, så hela Herrhagen fick höra min vackara stämma   Hoppas dom nöjt riktigt ordentligt för detta kommer inträffa minst ett par gånger till denna vår/sommar.. 


Men nu är köket och hallen städat, så slipper jag ha det över mig innan jag åker på en mini semester till Marina  


Nej nu hade jag inge mer att säga .. 


Mr J <3 

Av Sara - 7 mars 2012 14:01

Som dom flesta vet så är jag Leksing enda in i märgen. Och jag följer laget näst in till slaviskt. 

Och att vi i år tog oss till kvalet, gjorde många Lesingars lycka. Nu börjar den eviga kampen om att ta oss tillbaka till Elitserien. Återtåget har börjat! 


Hursomheslt, så kan man idag läsa på järnkaminernas hemsida att Leksands IF bara får 160 biljetter till hovet.. P I N S A M T! Om detta nu stämmer.. 


Man kan även läsa detta:

Hej bönder - kom till Hovet om ni törs!

Oooooojaaaa tro mig när jag säger vi törs.. Vi kommer mer än gärna och fyller hela hovet i ett vitt och blått hav.. Vi har gjort det förr och vi KAN/SKA göra det igen.. Dock va de i globen.. Men vi fyller vart vi än spelar.. Sjungande, glad masar/kullor på väg!





Ovido - Quiz & Flashcards