Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Sara - 5 januari 2012 02:43

Idag så va jag och inhandlade ett spel, Zumba Fintness 2   Körde  52 minuter och jag kan ju meddela att jag va svetting efteråt. Så nu behöver jag inte gå på nå mer zumba-pass (inte för att jag gått på så många, men ändå) för nu kan jag köra när jag vill och hur mycket jag vill.. Misstänker även en lite träningsvärk tomorrow btw.. Men ska köra imorgon oxå , för nu har jag bestämt mig..! Och peppad är jag till max!!


Dessutom så lider jag typ av sömnbrist, tack JVM för detta.. Och men nu är det bara en match kvar som ska spelas och det är imorgon natt, alltså natten mot fredagen kl 02:00 börjar FINALEN!! WOOOHOOO! Vi vet att vi kan slå Ryssland, och jag hoppas sååååå att vi göra det.. Att Ryssland bara total kollapsar och har tuggumi under skridskorna. Det är vårt enda sätt att vinna tror jag.


Nej nu ska jag lägga mig sova nån ynka timme innan det är dags att kliva upp igen.. Och TACK AIROMIR!  LLiam har inte hostat på ett tag nu, så jag hoppas det är lugnt nu under natten.. Dumma hosta!! 


Nu.... God natt!   

Ovido - Quiz & Flashcards