Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Sara - 17 januari 2012 12:33

Igår efter att lilleman anlänt hem, så ringde jag och boka en tid hos frisören åt honom. Inser att varken jag eller hans pappa ska klippa hans hår. Utan från och med nu får det bli att gå till frisören. Dyrt må tycka när man ha kille, men nej jag är rädd om hans hår. Efter en muta, så gick detta hur smidigt som helst. Så nu har en bra upplevese.. Hoppas jag klarar mig utan muta nästa gång ;) Och jag tror han tyckte det va skönt.. 


Idag vart han även hemma från dagis, då han kom hem och va dålig i magen.. Så nu blir det att koka potatis och bland med en massa smör i. Det är vad han får äta idag.. Kokt mat.. 


Men nu har jag inte tid att sitta här nå mer, det ska plockas och dammsugas för imorgon är det dag för ännu ett ljusparty här hemma. Ja jag är lite förälskad i PartyLite :)  Ingen billig förälskelse  om man säger så! 


Nu spelar Liam hockey, så nu är det min uppgift att hejja på han. Och kolla hur han gör mål på TV:n.. SÖTA UNGE <3 

Om jag bara kunde beskriva hur mycket jag älskar denna  fina och underbara unge.. 




Ovido - Quiz & Flashcards