Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Sara - 22 januari 2012 12:11

Det får bli en sån dag idag. Liams rum behöver verkligen en städning vill jag lova! Ska rensa lite bland alla leksaker också.. 

Trött och ont i magen har jag idag, kan ju bero på att jag knappt ätit under helgen.. Tanken på maten får mig att vilja kräkas.. Inte bra..!! Ska försöka få mig lite idag tänkte jag.. 


Igår så va vi på hockey, och det gick ju åt helvete! Åh jag blir så ARG! Varför ska det vara så svårt att spela bra mot lag som ligger längre ner i tablellen?! Nej jag tänker inte ens försöka analysera det, då blir jag bara arg och irriterad.. 

Men Liam va nöjd trots förlust. Han fick en ny mössa utav mammas man i alla fall   Dock är den lite stor men han växer i den.. 


   

Liam på hockeyn.. 


Just ja.. Har köpt en ny jacka till Liam också.. Den är lite stor den med, men han kommer nog kunna ha den till hösten/vintern. Super snygg är den, och jag är avis på honom som får ha en sån snygg jacka  


Nej nu har jag inte tid att sitta här nå mer. Städningen kallar så slipper jag ha det på samvetet.. Har så mycket annat som snurrar så jag kan väl lika gärna bocka av en sak som ligger och spökar..

Ovido - Quiz & Flashcards