Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Sara - 2 augusti 2011 22:40

Men dessa barn och människor behäver din hjälp!!! Jag har precis gett min timlön, jag uppmanar dig att göra detsamma.. 


Låt oss tillsammans rädda liv..

Låt oss tillsammans öka deras chanser till överlevnad!!


http://www.lakareutangranser.se/timme





Vågar du?? 

Jag utmanar dig!!


Lämna gärna en kommentar om du antar min utmaning . 

och SANNINGEN TACK!! 

 

Av Sara - 2 augusti 2011 20:57

Bra jobbat Sara!!! Stressad som få från jobbet, så hoppa man på fel buss.. Mot Bojsen!! 


Skulle hämta Liam från dagis, men det gick ju mindre bra när man åker åt fel håll.. Som tur va så hade syster vaknat så hon kunde springa upp och hämta honom.. Säger bara att det va tur att det va R som jobba!! 


Nu på kvällen så har vi myst framför TV och kolla på "Jafars återkomst" Hahaha, Liam fråga VARFÖR hela filmen.. Mammis hjärta <3


Och tydligen så ska Liam tälta imorgon med sin pappa.. Hmm, undrar hur det ska gå till?! Undra om han vet nåt jag inte vet.. 


Jaja, hoppas dom får en trevlig tält stund   


Nu ska jag ta och göra kväller och gå och pussa lillfisen god natt. Han ligger och läser i sin Dinosaurie bok.. 

Ovido - Quiz & Flashcards