Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Sara - 3 augusti 2011 23:14

Ack vad livet är underbart som ensamstående ibland!! Idag kom som rubriken lyder utbrott nr 2 på tre dagar.. Och som vanligt kröpt det fram att han va arg för att han fick åka från pappa.. Men detta bör gå över om nån dag hoppas jag, men då är det snart dags igen.. 


Stackars älskade barn som måste bära på så mycket frustration  

Så imorgon blir det att ringa ett par samtal!! För så här ska han inte behöva må.. Han är bara barnet, han bad inte om att få komma.. Utan jag valde honom!! Nu måste jag se till han han mår så bra han bara kan..! 


Öskar så att jag kunde ta all din frustration, alla dina känslor och bära dom jag, mitt älskade barn <3 


Du är bara 3 och verkar gå igenom ett helvete, men nu är det slut med det.. Jag önskar jag kunde ändra hela situationen, så att du slapp det där.. Men jag kan inte!! Jag kan bara göra det bästa av det jag har.. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards