Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Sara - 25 augusti 2011 20:20

Under en längre tid så jag har funderat på en sak.. Hela tiden på min facebook sida, så upptaderas det väldigt ofta om hur bra allting är, och hur man är så himlans bra.. 


Tycker verkligen männsikor att dom är så jävla bra hela tiden?! För i så fall kan jag mer än gärna plocka ner dom på jorden!  


Människor är helt enkelt för fega för att säga vad som dom egentligen tänker, rädd att folk ska döma. Visst kan jag förstå det, då vi lever i en väldig dömande värld. Men kom igen!! Våga erkänn era misstag, fel och brister.. När du väl vågar det, det är då du är som starkast. Det är då du visar ditt rätt jag.. Och dömer folk dig för den du, so fu*k them.. 


Visst jag har många som jag tror dömer mig, utan att dom vågar stå för det.. Synd för dom, för jag kunde inte bry mig mindre.. Nu låter det konstigt, eftersom jag många gånger tjatat om att jag är och känner mig ensam.. Men heller det, än att stå där med vänner/kompisar som är för fega att säga nåt.. 


Om folk tror jag skriver för att få nån typ av bekräftelse, så misstar ni er STORT! Jag skriver för att det är SÅ jag känner för just den stunden.. 


Jag blottar min själ och tanke... Men jag gör det inte för att tillfredställa dig och dina bekräftelsebehov. För vet du vad? 


DU är inte ett dugg bättre än mig!!

Synd va?   


Av Sara - 25 augusti 2011 00:01






 “There is a sacredness in tears. They are not the mark of weakness, but of power. They speak more eloquently than ten thousand tongues. They are messengers of overwhelming grief...and unspeakable love.”

Ovido - Quiz & Flashcards