Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Sara - 21 augusti 2011 14:14

Åh vad jag inte tycker om att vara sjuk.. Feber, värk i hela kroppen  och ont i halsen är vad som min dag består utav. Mindre skoj!! Kom inte ihåg när jag kände mig så här krasslig sist.. Tror Liam va runt 2, då fick mamma komma och hämta han ett par timmar, så jag kunde få vila..  Men men, vad är en bal på slottet.. 


Igår så va Liam med oss på hockey.. Ingen bra kombination, då jag redan hade feber i går morse.. Men det är väldigt lite saker som kan hindra mig från att åka på hockey när jag kan.. Men jag vet att han är ju en energi knippe utan desslike, så vad hade jag räknat med?! Hahaha.. 


Nu är det dags att vila igen känner jag.. 

Ovido - Quiz & Flashcards