Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Sara - 8 augusti 2011 19:26

Dit fick det bära av idag tillsammans med Marina + familj.. Och trevlig hade vi!! 

Liam han knappt få på sig barnet innan han va inne i denna lekställning (eller vad man kallar det för) och kasta sig ner för den brantaste rutschkanan. Jag fattar inte var han från all sin energi från alltså, jisses vad han sprang fram och tillbaka.. En annan hann ju knappt komma upp och sätta sig i kanan innan Liam va tillbaka.. Dags att sätt han på nån idrott tror jag. SÅ gissa om han va på bra humör när han kom hem efter en heldag? Oh hell no!!!! Han va så övertrött så han skrek och grina så fort man sa -Buh!!

Men nu sover hjärtetrollet sött i min säng.. 


Förövrigt så ska vi ha Skrot här i natt.. Lillsyster drar till England i natt.. Hoppas hon hittar dom där leksakerna till Liam, för då slipper man fundera på hans födelsedags present   Jag har ju en reservplan så klart!! 


Nej nu har jag inte tid att sitt här nå mer, dags att fixa inför lite jobb i morgon 07-16! 






  

Ovido - Quiz & Flashcards