Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Sara - 24 augusti 2011 21:04

Ja men lite så känns det. Först var det Liam som vart sjuk, sen var det dags för mig.. Nu när jag är på bättringsvägen så kommer nästa smäll.. Liam har öroninflammation, samt ev hål på trumhinnan! *SMACK* Så blir nån sjuk är det bara att komma hit till mitt privata sjukhus, jädrans tur att jag har nåt typ av utbildning. Dock har jag inga magiska piller hemma som gör själva vistelsen här "rolig" men va tusan  


Och tydligen så är S sjuk han också, vi förmodar att Liam smitta honom när han va där sist.. 
Och jag har lite ångest över det faktikst.. Jag trodde inte det va så farligt, men Liam vart ju bara värre när han ha där.. Men samtidgt så kunde vi ju inte veta.. Hoppas du kan förlåta mig för det i alla fall!!


Så imorgon blir det att åka ner till stan för att hämta ut Liams medicin.. Gaaaah , jag hatar alla dessa oberäkliga utgifter, plus att det är tre barn som fyller år kommande månad. Varav Liam är en!!! Ångest över hur jag ska ha råd  









Ovido - Quiz & Flashcards