Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Sara - 13 juli 2011 00:13

Idag fick jag äntligen fingrarna ur r*ven och städa  

Så nu är det iaf renare än vad det va innan.. Lovar att jag inte städat på månader alltså.. Nu lät ju som att det va snuskigt hemma, men det har mest bara varit stökigt.. Legat grejer i varenda vrå tror jag fan.. Men tyvärr blir det lika stökigt ingen, så varför ens bry sig om denna förbennade städning?!


Annars har det inte hänt så mycket.. Sökt ett till jobb.. Hoppas ju på denna.. Då det är dag.. Inga kvällar och det är ju det som jag måste ha, eftersom jag inte har hjälp med Liam..


Nu skippar jag detta meninglösa bloggandet för idag.. Men innan...


   Min älskade vackra lill-fis

Jag älskar dig så otroligt mycket att mina ord inte räcker till

Just nu sitter jag här i soffan och hör dina små lätta andetag, och jag länner hur min kärlek till dig bara växer och växer. 

Tänk att du snart ska  fylla 4.

Och jag minns dagen då jag höll dig i mina armar för första gången. Minns det som igår.

Du har alltid varit älskad från första stund sen du låg i magen, men sen när du kom ut till oss, så satte du min värld i rubbning. Och den äkta kärlek som jag så länge strävat efter kom som en chock. Att man kunde älska nån så efter bara en sekund. 


Idag snart 4 år senare så är kärleken till dig bara större och starkare..

Underligt eller hur?! 

Att man älskar nån mer och mer för varje dag, varje månad, varje år.



You rock my wolrd!!

Ovido - Quiz & Flashcards