Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Sara - 30 juli 2011 12:38

Ny blogg på gång, eftersom S hittat hit så är det lika bra att skaffa en ny. 

Jag tänker inte ta mer skit i från dig. Eftersom jag inte kan prata direkt till dig så valde jag att skaffa denna blogg för att få ut mina käsnlor och tankar kring allt!


Skulle jag ge dig ensamvårdnad över Liam skulle du klaga på det. Skulle jag ge dig varannan vecka så skulle du klaga på det. Säger jag att jag ibland önskar att ni inte hade nån kontakt, blir du förbannad ist för att se hur jag menar. 


Det spelar ingen roll vad jag än gör.. Men nu räcker det! Jag kommer inte att lämna Liam i borlänge nå mer. Utan Liam hämtas och lämnas i Falun!! 


Vi kom överens om att vi skulle dela på konstanden när det gällde resan dit och tillbaks, och jag har fått betala VAREJ GÅNG utom en.. 

Så nu är det slut med det.. 




Ovido - Quiz & Flashcards