Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Sara - 18 juli 2011 19:07

En av tre är avklarade.. Och sjukt trött är jag.. I skrivade stund så äts det middag, köttbullar, potatis och gräddsås... Och lite lingonsylt för min del... 


Jobbet flöt på bra idag, tror faktiskt jag inte gjorde speciellt mycket... Det va nog mest Petter som fick slita   Men jag gjorde iaf paketen och godis leveransen.. Och AJAJ min rygg, vad tungt det är att bära när man inte är va.. Sen så bär man fel... Hmmm, jaaa jaaa!! Petter får massera mig en stund i morgon oxå.. Får nog be vääääääääldigt snällt om jag ska få nå  


Nu är det dags för film-mys med lilfisen.. Rango står på schemat denna gång!! Sen blir det nog en tidig kväll för denna familj..   

Ovido - Quiz & Flashcards