Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sara - 24 juli 2011 22:55





Av Sara - 24 juli 2011 20:52

Alltför många gånger har jag nu börjat ifråga sätta vissa vänskaper!! Jag tycker det är skit jobbigt att mina sk vänner ska behöva ifråga sätta hur jag tänker och resonerar.. Jag har många gånger blivit "sårad" eller stöt av vissa kommentarer, men jag biter ihop och tänker "kanske inte så den personen mena". Alla kan ju inte uttrycka sig ordentlig visa skrift.. Jag VET att jag är en av dom.. Är inte så bra på att uttrycka mig över lag, och när jag väl gör det så blir det ändå bara fel.. 


Igår va en sån dag.. För att jag hade skrivit att jag inte kan bry mig mer om det som hände i norge än det som händer i resten av världen.. Nej då är man empati lör!!! Jaaa vi kör på den linjen.. FÖr jag anser inte att jag ska behöva försvara mig jämt och ständig. Jag trodde bättre än så om mina vänner, bekanta och annat löst folk som ändå känner mig.. Resten av gänget pissar jag på.. För dom har ingen som helst susuning om vem jag är.. 


Efter att ha legat och grubblat, vridit och vänt så är det dags att det sker STORA förändringar i mina vän lista.. Både privat och på facebook.. För jag känner att det har gått över gränsen..  OCh detta har fått mig att fundera på VEM/VILKA kan jag lita på? VEM/VILKA är mina absoluta bästa vänner?! 

Ovido - Quiz & Flashcards