Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Sara - 31 juli 2011 21:20

1.  Ja jag måste tydligen det, eftersom du inte kan låta bli att läsa. 

2. Vad skulle det vara för saker, som du inte ska få reda på?


Ja du vågar väl inte säga vem det är som springer til dig och säger saker, för du vill ju inte avslöja din kontakt... Men jag lovar det är nån jag känner/umgås med.. Men nu vet jag att jag inte kan lita på nån av mina vänner..


Jag har aldrig sagt att jag inte respekterar det du känner!! Jag ber dig bara gräva ner den förbannade stridsyxan, så att vi kan komminucera med varann utan en massa tjafs. Varför tror du att vissa saker aldrig kommer fram til dig?! För att jag är trött på att veta att jag inte kan ringa till dig, att jag ALDRIG får nå stöttning av dig. Att dy aldrig uppskattar det jobb JAG faktiskt gör med Liam...  Och jag har aldrig menat att du ska bli utbytt, även om det låtit så.. Så var det dig jag skaffade barn med..  Du kommer alltid att vara Liam´s pappa, och det är så jag vill ha det! Därför har jag ställt upp att åka till Borlänge JUST för att ni ska kunna ses.. Och jag skulle aldrig svika mitt barn, så att du skulle behöva säga nåt sådant..!


Ja du kontakta en advokat, duktigt pojke.. Om du bara hade gett mig lite tid att smälta allt!! Men även där har vi olika åsikter.. Saker du aldrig kan förstå .. Ja du anser att jag ska kunna betala det själv ja.. Good for you!! Men NI ÄR TVÅ MED INKOMST forfarande!! Och vem säger att jag kommer få jobba speciellet mycket när jag går på tim?? 


Ja du får tycka det är uttjatat, men det är så det är..!! 




Ovido - Quiz & Flashcards