Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare!

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Innan du dömer...

Av Sara - 27 juli 2011 19:11

Innan du dömer mig: Ta på dig mina skor. Gå samma gator som jag gått. Bearbeta förlusten av människor jag förlorat. Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde. Efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv!!!!!


Precis så här är det!! För alla.. Alla upplever vi våra händelser på olika sätt. För vissa tar det längre tid att återhämta sig, eller må bra igen!! För mig är det så!! Har alldeles för mycket i ryggsäcken och den bara fylls på! Jag hinner inte mer än känna mig ok efter en händelse, så kommer nästa. Jag försöker inte döma andra, men jag är inte felfri.. Jag har och kommer göra en massa fel genom livet, det är jag tvärsäker på..


Va till läkaren idag, och jag måste bara säga att jag har nog den bästa läkaren någonsin.. Har haft henne i så många år nu så det känns som om vi känner varann.. Henne kan jag alltid lita på, på nå konstigt sätt. Har ett förtroende till henne som jag inte haft till någon läkare förut.. Nej hon är bara bäst!! 


Prover fick jag oxå ta, SJÄLVKLART!! Så det va ju bara att gå till dom där rummen jag gjorde min praktik på. Synd att min gamla handledare inte jobba eller nån av dom andra duktiga uskorna.. Utan det var dom sämsta!!! Great.. Och mig ska dom sticka.. Jaja upp i stolen och fram me armen, let´s do this.. Och så missar hon venen?! WHAT!! Mina är ju hur bra som helst att sticka i, jag tror hon gav igen efter att jag stack henne under praktiken.. Skulle inte förvåna mig  


Så hon fick sticka i min högra ist, där jag hatar att bli stucken.. Men efter lite krångel så fick hon till det.. Så nu vil jag knappt böja min högra arm  


Nu avrundar jag denna dag, och laddar för att arbetspass imorgon!!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 19 februari 2013 23:33


Just nu går jag runt och är allmänt förbannad.. Nåt i mig står inte rätt till.. Jag är så arg så jag mår illa.. Normalt?    Tror jag börjat tröttna på alla som har nån.. Är så trött på se hur folk lägger upp bilder på sina lyckade dieter. Ja men ...

Av Sara - 17 februari 2013 20:35

Kanske dags att ta tag i det igen, eller så lägga ner helt..  Får se hur det kommer bli med denna blogg..  Hur som haver så jag har haft en barnledig helg, mini har fått spenderat lite tid med sin pappa och mamma har fått vila, vilket va såå v...

Av Sara - 5 december 2012 12:31

För x antal månader sen skrev jag ett inlägg på fb ang min kamp mot vikten. Många kommenterade och skrev jag stöttar dig osv . Men vad hände?! Är det nån som verkligen stöttat mig?! Nej ingen har frågat mig om hur det går, ingen har försökt gett mig ...

Av Sara - 18 november 2012 23:44

Det är nog en individuell fråga.. Jag personligen älskar denna typ av musik, just för att den är så himla rak.. Dom lyckas sätt ord på sånt som vi "mormala" inte kan sätta ord på.. Jag är en sån som har väldig svårt att sätta ord på saker och ting, j...

Av Sara - 10 november 2012 00:35


Ja det va det verkligen sen jag blogga.. Haft mycket i mig själv att både sörja och glädjas åt.  Liam har hunnit fylla 5 år! Mammas stora kille, vart tog åren vägen?! Kändes som igår när jag hade dig på mitt bröst och du somna tryggt till mina...

Ovido - Quiz & Flashcards